Samsung B2B AnyTime vervangservice

Samsung B2B AnyTime vervangservice

Het zal niet snel gebeuren, maar het kan: Uw Samsung smartphone houdt ermee op.
Geen probleem, want Samsung haalt razendsnel uw kapotte toestel op voor reparatie en levert meteen een vervangend toestel.
Zo bent u snel weer mobiel bereikbaar voor collega's, klanten en leveranciers.

Meer informatie of vragen over de Samsung B2B AnyTime vervangservice?

088 - 4110033

Procedure Samsung B2B AnyTime vervangservice

Samsung B2B AnyTime vervangservice - Rechtstreeks melden

Rechtstreeks melden

In geval van een defect toestel kunt u dit rechtstreeks melden via 088-9090150.
Onze servicepartner behandelt uw aanvraag.
U heeft de volgende gegevens nodig:

  • IMEI-nummer van het toestel
  • Modelcode van het toestel
  • Defect van het toestel
  • Uw contactgegevens (telefoon + e-mail)
  • Adres waar het toestel opgehaald kan worden


Samsung B2B AnyTime vervangservice - Reparatie

Reparatie

Onze servicepartner brengt u op de afgesproken tijd en locatie een leentoestel en neemt uw eigen toestel mee voor reparatie. Als uw toestel gerepareerd is, maakt onze servicepartner een afspraak om uw toestel weer bij u af te leveren.



Samsung B2B AnyTime vervangservice - Afspraak maken

Afspraak maken

Op werkdagen is het contactcenter bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag is het contactcenter bereikbaar tot 17.00 uur en worden aanvragen tot 15.00 uur verwerkt. Op zondag is het contactcenter niet bereikbaar. Aanvragen per telefoon of mail worden vanaf maandag 9.00 uur weer beantwoord.

Het contactcenter is bereikbaar op het nummer 0031-889090150 of per e-mail op customerservice@dynalogic.eu. Graag in de mail als onderwerp "B2B swap Samsung devices" toevoegen.

Op doordeweekse dagen gelden de volgende voorwaarden:

  • Neemt u contact op vr 11.00 uur, dan wordt u vr 18.00 uur dezelfde dag geholpen.
  • Neemt u contact op tussen 11.00 uur en 15.00 uur, dan wordt u vr 22.00 uur dezelfde dag geholpen.
  • Neemt u contact op tussen 15.00 uur en 21.00 uur, dan maakt u een afspraak in een tijdslot van twee uur voor de volgende dag tussen 08.00 uur en 22.00 uur.

In het weekend gelden de volgende voorwaarden:

  • Voor aanvragen op zaterdag tussen 09.00 uur en 20.00 uur geldt dat de volgende dag een afspraak tussen 08.00 uur en 13.00 uur of 13.00 uur en 18.00 uur ingepland wordt.
  • Aanvragen die op zondag binnenkomen worden op maandag in behandeling genomen volgens dezelfde voorwaarden als maandag tot en met vrijdag.
Logo Samsung B2B AnyTime vervangservice

Assortiment Samsung B2B AnyTime vervangservice

Onderstaande toestellen komen in aanmerking voor de B2B AnyTime Vervangservice.


Samsung B2B AnyTime vervangservice assortiment


Criteria voor deelname Samsung B2B AnyTime vervangservice

Een toestel komt in aanmerking voor de Samsung B2B AnyTime vervangservice als het voldoet aan de volgende criteria:

Belangrijkste voorwaarden

  • Het toestel is geregistreerd in Nederland.
  • Het toestel is gekocht bij een geselecteerde Samsung-partner.
  • Het toestel is kapotgegaan binnen de garantieperiode.

Schade buiten de garantievoorwaarden

  • In dit geval kunt u ook gebruik maken van de service.
  • Geef a.u.b. aan dat de schade buiten de garantie valt.
  • Onze servicepartner geeft u een indicatie van de kosten.
  • Bij akkoord worden de kosten verrekend via de reseller.

BTC Servicedesk

Vragen over de Samsung B2B AnyTime vervangservice?

Neem contact op met n van onze medewerkers, bel met 088 - 4110033 of stuur een e-mail naar service@btc.nl.

Samsung Business Platinum Partner

BTC is Samsung Business Platinum Partner.

Naar boven