Het zal niet snel gebeuren, maar het kan: Uw Samsung smartphone houdt ermee op.
Geen probleem, want Samsung haalt razendsnel uw kapotte toestel op voor reparatie en levert meteen een vervangend toestel.
Zo bent u snel weer mobiel bereikbaar voor collega's, klanten en leveranciers.
Meer informatie of vragen over de Samsung B2B AnyTime vervangservice?
In geval van een defect toestel kunt u dit rechtstreeks melden via 088-9090150.
Onze servicepartner behandelt uw aanvraag.
U heeft de volgende gegevens nodig:
Onze servicepartner brengt u op de afgesproken tijd en locatie een leentoestel en neemt uw eigen toestel mee voor reparatie. Als uw toestel gerepareerd is, maakt onze servicepartner een afspraak om uw toestel weer bij u af te leveren.
Op werkdagen is het contactcenter bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag is het contactcenter bereikbaar tot 17.00 uur en worden aanvragen tot 15.00 uur verwerkt. Op zondag is het contactcenter niet bereikbaar. Aanvragen per telefoon of mail worden vanaf maandag 9.00 uur weer beantwoord.
Het contactcenter is bereikbaar op het nummer 0031-889090150 of per e-mail op customerservice@dynalogic.eu. Graag in de mail als onderwerp "B2B swap Samsung devices" toevoegen.
Op doordeweekse dagen gelden de volgende voorwaarden:
In het weekend gelden de volgende voorwaarden:
Onderstaande toestellen komen in aanmerking voor de B2B AnyTime Vervangservice.
Een toestel komt in aanmerking voor de Samsung B2B AnyTime vervangservice als het voldoet aan de volgende criteria:
Belangrijkste voorwaarden
Schade buiten de garantievoorwaarden
Neem contact op met één van onze medewerkers, bel met 088 - 4110033 of stuur een e-mail naar service@btc.nl.
BTC is Samsung Business Platinum Partner.